środa, 23 marca 2011

Wymieńmy się ...

Pokazywałam już co przygotowała dla mnie Sabinka w wymiance książkowej. Dziś pochwalę się, co ja przygotowałam dla Agi - którą wylosowano dla mnie dwukrotnie. Dwie różne Osoby, w dwóch różnych wymiankach wylosowały właśnie Agnieszkę jako moją "parę". Tak czy inaczej cieszę się, że to właśnie dla Agi przygotowywałam paczuszkę. Podstawą wymianki była książka - posłałam o takie :)

Kolejnym elementem była zakładka. Poczytałam dokładniej bloga Agnieszki, wybrałam aniołkową...

Dołączyłam też mały drobiazg zrobiony własnoręcznie - bransoletka z kuleczek koralu filipińskiego połączonego elementami srebrnymi. A także coś słodkiego i mini kremiki.


Aga pisała, że paczuszka podobała jej się - a to najważniejsze :) - ogromnie cieszy to moje serducho



4 komentarze:

  1. Oj Kochana paczka niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. paczuszka bardzo bogata książkowo. Będzie miała co czytać obdarowana :)
    Zakładka, też bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne paczuszki sobie wzajemnie zrobiłyście:)

    OdpowiedzUsuń