wtorek, 26 czerwca 2012

Miesiąc

... tak Piotruś ma już miesiąc!! Dokładnie miesiąc temu się urodził :) w Dzień Matki. Piękny prezent nam zrobił.

Za to z Piotrusiem zrobiliśmy prezent Tacie na Dzień Ojca i właśnie w ten dzień Piotruś miał Chrzest Święty. Zaproszenia zrobiłam własnoręcznie

Torcik powstał z pomocą mojej Mamy



Zdjęcie zaproszenia bardzo niewyraźnie - robiłam ja ...

Zdjęcia tortu robił Grzesiek :o)

Dziękuję za komentarze :o), serdecznie witam Nowe Osoby zaglądające do mnie :o)

30 czerwca mam ostatni egzamin. Zaraz potem zabieram się za RR-y, które u mnie są i poślę je w świat. Chciałabym zacząć ... ale to innym razem :o)

Dziękujemy za gratulacje pod poprzednim postem :*

Pozdrawiam cieplutko

2 komentarze:

  1. Tort nie tylko piękny ale na pewno przepyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zaproszenia, tort również wygląda apetycznie

    OdpowiedzUsuń