piątek, 2 września 2011

RR kawkowe

Pierwszy września już za nami ... Oficjalnie zaczynamy nasze RR kawkowe. Wyszywamy w dwie grupy - pierwsza składa się z 12 osób, druga z 6.

Pierwsza grupa to:

1. Mamasia
2. Kgosia
3. Maczka87
4. 5horizons
5. Basiau
6. Agu-sia
7. Betty
8. Balbina64
9. Darahati
10. Drugi.maurycjusz
11. Little Princess
12. Grubcio


Kolejność przesyłania kanw:

Mamasia -> Kgosia -> 5horizons -> Little Princess -> Maczka87 -> Basiau -> Agu-sia -> Betty -> Balbina64 -> Darathi - > Drugi.maurycjusz - > Grubcio -> Mamasia

Wyszywamy ramkę + 1 kawkę i posyłamy swoją kanwę do kolejnej dziewczyny. Na kanwie, którą otrzymamy wyszywamy 2 kawkę i posyłamy dalej - do tej samej osoby co pierwszą. I tak aż do 12 kawki ;)

MAMASIA - PROSZĘ O PRZESŁANIE MI SWOJEGO ADRESU DOMOWEGO NA MOJEGO MAILA: milenka_19@wp.pl

Nie mam tylko Twojego adresu... Bez niego nie mogę wysłać maili do Dziewczyn z adresami .....

Druga grupa:

1. Sabinka
2. Ela
3. Edi
4. Helenka
5. Aneta
6. i ja

Kolejność posyłania kanw:
Sabinka --> Ela --> Aneta --> Helenka -->
Edi --> milenka --> Sabinka

U nas sytuacja jest troszkę inna. Otóż my wyszywamy ramkę + 1 i 7 kawkę i posyłamy do kolejnej. Na kanwie, którą otrzymamy wyszywamy kawkę 2 i 8 i posyłamy dalej.

WAŻNE!!!

Przy wyszywaniu ramki, proszę zwróćcie uwagę
W 5 kawie obrazki wchodzą na ramkę po obydwu stronach!!!
W 11 kawie jest podobnie!!

Za chwilkę wysyłam maila z adresami wszystkich uczestniczek + maile do każdej z nas.

Swoją kanwę do kolejnej uczestniczki zabawy wysyłamy do 30 października. Jeśli skończymy wcześniej - wysyłamy wcześniej - może akurat osoba, do której posyłamy kanwę będzie miała czas i zacznie wyszywać szybciej. Dzięki temu nasza kanwa może wrócić do nas szybciej.

Miłego wyszywania !!

2 komentarze:

  1. dziś zabieram się za ramkę :) Potem dwa obrazeczki i poślę do Eli :):):) Mam nadzieję, że zdążę i w końcu powrócę do xxxx :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sabinko zdążysz, na 100% :)

    OdpowiedzUsuń