niedziela, 13 grudnia 2009

Piękna paczusia od Ewuni

W poniedziałek dostałam kolejną paczuszkę - od Ewuni - paczuszkę urodzinowo - mikołajkowo - gwiazdkową. W paczuszce znalazł się także prezencik od Wiki i od Kacperka - Skarbów Ewuni. Paczuszka zawierała same cudowności:


- karteczkę z życzeniami urodzinowymi,
- karteczkę z życzeniami bożonarodzeniowymi wraz z opłatkiem, którym się połamię ze swoją Rodziną od Ewuni,
- maleńkie karteczki - do opisania prezentów, który dla kogo ;)
- serwetki z aniołkami - moimi ulubionymi,
- książeczkę ze wzorkami DMC z ZOO - z przesłaniem do xxx kwadracików do kołderkowa,
- zestawik świąteczny - to prezencik od Wiki - BARDZO mi się podoba. WIKI dziękuję :*


Przepiękne pióro Parkera


To jest antykryzysowa część prezenciku - odplamiacz Oxy w proszku i mydełko do spierania plam. Na pewno zostaną wykorzystanie do odplamienia wieczerzy, którą usiłuję odplamić prawie od roku - nic nie cało rady. Cała nadzieja w atnykryzysowym prezenciku od Ewuni.

Śliczne filcowe choineczki - to prezencik od Kacperka :). Będą idealnie pasowały do mojego pokoiku - będą powieszone na firaneczce :). Kacperku dziękuję Ci bardzo :*


Plastikowa kanwa - która na pewno będzie wykorzystana do wyszycia aniołków

Tamborek - mam nadzieję się kiedyś nauczyć wyszywać z pomocą tamborka. Do tej pory wyszywałam "na paluszku". Zobaczymy jak będzie mi szło z tamborkiem ;)


Znalazło się także coś słodkiego - zamiast czekoladki :). Jeszcze nie zdążyłam spróbować ale..
na pewno to nastąpi :)

A ten aniołek podoba mi się najbardziej :D, uwielbiam aniołki :)

EWUNIU DZIĘKUJĘ CI BARDZO ZA PRZEPIĘKNĄ PACZUSZKĘ :*. WSZYSTKO BARDZO MI SIĘ PODOBA I WSZYSTKO WYKORZYSTAM. JESTEM POD WRAŻENIEM, ŻE PRZYGOTOWAŁAŚ TAK DUŻO PREZENTÓW DLA MNIE. WSZYSTKIE SĄ WYJĄTKOWE I KAŻDY Z OSOBNA :). CODZIENNIE OGLĄDAM WSZYSTKO OD NOWA - TAK SAMO JEST Z PACZUSZKĄ OD MIRKI I OD ELI. Tą ostatnią się pochwalę ;)

2 komentarze:

  1. Przygotowywanie tej paczuszki dało mi bardzo dużo radości - mi i dzieciom. A jeszcze bardziej się cieszę z tego, że prezenciki przypadły Ci do gustu :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny prezencik dostałaś od Ewci :)

    ps. a na plamy najlepsze jest szare mydło - ono usuwa wszystko :)

    OdpowiedzUsuń