wtorek, 21 kwietnia 2009

Round Rabin

Wspólnie z 3 wspaniałymi Dziewczynami postanowiłyśmy wyszyć obrazek. Oczywiście każda z nas będzie miała swój :). Są to piękne 4 pory roku. Zresztą, co tu dużo mówić, sami zobaczcie obrazek w całości jaki ma powstać


A oto moja jesień już skończona:

A tutaj z bliska:


~~~ ~~ ~~~ ~~ ~~~ ~~ ~~~ ~~ ~~~ ~~ ~~~~

Chciałabym serdecznie podziękować EWUNI - autorce bloga Krzyżykowy świat Ewy za wyróżnienie jakim mnie obdarowała. Dziękuję Ci ogromnie :-*. Jest to pierwsze wyróżnienie jakie dostałam a zupełnie się go nie spodziewałam

Niestety nie obdaruję żadnej Osoby tym wyróżnieniem, ponieważ praktycznie każda już otrzymała je. A poza tym wybór byłby ogromnie trudny. Każdy blog ma "TO COŚ" w sobie.

~~~ ~~ ~~~ ~~ ~~~ ~~ ~~~ ~~ ~~~ ~~ ~~~ ~~ ~~~

A teraz czas najwyższy zabierać się za serwetę, która musi być skończona na sobotę - na prezent urodzinowy dla mojej przyszłej Szwagierki :D. Oto materiały potrzebne do realizacji planu


3 komentarze:

  1. Praca w rączkach Ci wrze :)Jesień śliczna :D Czekam na postępy w serwecie :) i trzymam kciuki bys wyszyła ją na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu dziękuję Ci za ciepłe słowa :-*. I oczywiście za wiarę we mnie :*

    KOCHANA JESTEŚ

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie się doczekałam jakiejś twojej pracy... Jest bardzo ładna... Teraz czekam na serwetę, bo jestem ciekawa jaki motyw na niej zagości.
    Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za ukończenie jej na czas.

    OdpowiedzUsuń